02 października 2013

Prologue

Szczęście i Prawdziwa Miłość ... to wszystko czego pragnę. Może wydawać się, że to wszystko mam, szczęśliwa rodzinka oraz przystojny i popularny chłopak. Ale nie jest tak kolorowo. Mój chłopak Mark jest bardzo zazdrosny o mnie, to jest bardzo denerwujące. Te wszystkie kłótnie o jedno spojrzenie na innego chłopaka, a moja miłość do One Direction to go jeszcze bardziej wkurza. Nic na to nie poradzę, że oni są zabawni, słodcy, uroczy, fajni, popularni, sławni i MEGA SEKSOWNI. No cóż takie życie, life is brutal. Jedynym pozytywem mojego życia jest mój starszy brat Kris. Tylko on mnie rozumie, wie czego pragnę, nie obraża 1D. Do tego lubi muzykę tak jak ja. A wraz ze swoją dziewczyną Olivią i koleżanką Lolą są w zespole Cool Kids. Olivia i Lola to moje najlepsze przyjaciółki, są po prostu wspaniałe zawsze mnie wspierają. Aaaaa... Zapomniałam wam powiedzieć jestem Lucy, no i mieszkam w Los Angeles. Moją pasją jest moda i muzyka. Moim marzeniem jest poznać One Direction, a najbardziej Liama to mój fawory. On jest taki szwit no i ogólnie to oni wszyscy są zajebiści. Już niedługo wyjeżdżam do Londynu i tam zacznę wszystko od nowa, może spotkam 1D ale kto to wie. Tylko jak mam zerwać z Markiem? Chyba najlepiej zrobię to od razu...

---------------------------------------------------------------------------------
Jak się podoba prolog? Ale proszę o szczerą opinię. Strasznie się starałam pisząc go, więc docencie to i komentujcie proszę.
Niam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz